<b>نکات کلیدی برای خرید ماشین ظرفشویی بوش</b>

1398/04/24

نکات کلیدی برای خرید ماشین ظرفشویی بوش
امروز ماشین‌های ظرفشویی جای خود را در میان لوازم خانه چنان باز کرده‌اند که مطمئنا تا چند سال آینده به جزئی کاملا ضروری تبدیل خواهند شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، حقیقت اینست که مشغله‌های روزمره زمان کوتاهتری برای ما در خانه باقی می‌گذارند و ما ترجیح می‌دهیم آن را صرف کارهای مورد علاقه بکنیم یا بخواهیم اوقات بیشتری را در کنار خانواده سپری کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش به دلیل بی صدا بودن به خوبی این امکان را برای ما فراهم آورده است که در حالی که مشغول شستشوی ظروف است ما در نهایت آرامش بتوانیم به دیگر امور خانه و خانواده رسیدگی کنیم و از زمان بیشترین بهره را ببریم. ماشین ظرفشویی بوش همانند دیگر محصولات مانند لباسشویی بوش و یخچال سایدبای‌ساید بوش خانواده‌های زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است؛ چرا که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره می‌گیرد و زیبایی و کارآیی فوق‌العاده‌ای دارد.

فضای مناسب در ظرفشویی بوش

این دستگاه در مدل‌های ۶ نفره، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ نفره در قالب ۸ سری به بازار عرضه شده‌اند. رایج‌ترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار از نوع مبله و دوازده نفره هستند که مناسب خانواده‌های پرجمعیت و یا اهل رفت و آمد زیاد می‌باشند. گرچه خانواده‌های کوچکتر نیز با یک بار روشن کردن دستگاه در روز می‌توانند ظروف مورد استفاده خود را در طول آن روز به طور یکجا شستشو دهند.

بیشتر مدل‌های موجود ماشین ظرفشویی بوش این امکان را به شما می‌دهند که ارتفاع سبدهای داخلی را متناسب با ظروف کوچک و بزرگ خود تنظیم کنید و بتوانید فضای بیشتر برای شستشوی ظروف بیشتر برای خود فراهم کنید. امروزه با در اختیار داشتن ظرفشویی بوش همچنین قادر خواهید بود همانند لباسشویی بوش، میزان کمتری ظرف درون ماشین بگذارید و در عین حال آب و انرژی کمتری نیز مصرف کنید.

برنامه‌ها و امکانات متنوع ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش از تنوع طراحی بسیاری برخوردار بوده و علاوه بر زیبایی ظاهر، به تناسب سبک آشپزخانه‌های امروزی کاملاً متنوع و متفاوت تولید شده است. مهمتر از آن بوش با در نظر گرفتن کارآمدی و نیاز خانواده‌های مختلف برنامه‌های بسیار متنوعی نیز در ظرفشویی‌های خود ارائه می‌دهد. این تنوع و کارآمدی در تمامی محصولات بوش ازجمله لباسشویی بوش و ساید بای ساید بوش نیز به چشم می‌خورد.

امکاناتی چون شستشوی با تاخیر در ظرفشویی بوش به شما برای برنامه‌ریزی بهتر روزانه کمک کرده و شما دیگر مجبور نخواهید بود وقت گرانبهای خود را به ظرف شستن اختصاص دهید.

حتی می‌توانید مطابق برنامه مصرف بهینه انرژی عمل کنید و ظرفشویی را در ساعاتی از شبانه روز مورد استفاده قرار دهید که به کم مصرفی برق اختصاص دارد و از بار نیروگاه‌ها می‌کاهد. به اینصورت شما هم سهمی در بهتر کردن این دنیا خواهید داشت. این ساعات حتی اگر به وقت استراحت و خواب شما باشد، باید مطمئن باشید که سر و صدای ماشین آرامش شما را بر هم نمی‌زند و این دقیقاً همان ویژگی است که ماشین ظرفشویی بوش در تمامی مدل‌های خود دارا می‌باشد. آرامش و سکوت اطراف شما اولویت اول کمپانی بوش در طراحی ظرفشویی بوده است.

یکی از ویژگی‌های به‌روز ماشین‌های ظرفشویی بوش بی‌نیاز کردن صاحبان خود از آبکشی ظروف قبل از قرار دادن آنها در ظرفشویی است.

در گذشته تعداد زیادی از مردم به همین علت یعنی نیاز به آبکشی ظرف‌ها با خرید ماشین ظرفشویی کاملاً مخالف بودند؛ زیرا باز هم برای قابل استفاده شدن ماشین وقت زیادی را باید صرف می‌کردند. مدل‌های جدید ظرفشویی بوش ظرف‌های لکه‌دار را حتی اگر خشک شده باشند با بخار آب می‌شویند و کاملاً تمیز می کنند.

این نوع ظرفشویی‌ها چون به تازگی به بازار آمده‌اند از مصرف بسیار کم آب و انرژی نیز برخوردار هستند که در اولویت خرید بسیاری خانواده‌ها قرار گرفته‌اند. بنابراین توصیه می‌شود اگر هم‌اکنون قصد خرید ظرفشویی و یا تعویض ظرفشویی قدیمی خود را دارید این نوع ظرفشویی‌ها را انتخاب کنید؛ زیرا به نظر می‌رسد به تدریج این مدل‌ها بازار را به دست بگیرند.

همچنین خالی کردن ظروف از باقی‌مانده غذاها به بهبود عملکرد ظرفشویی کمک به سزایی می‌کند. گاهی اوقات فیلتر ظرفشویی را چک کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کرده و شستشو دهید. اگر احساس می‌کنید برای این کار توانایی کافی ندارید، می‌توانید از تکنسین‌ها و تعمیرکاران کمک بگیرید.

خوب است که نکاتی را برای بالا بردن عمر ظرفشویی خود و همچنین کارآیی بهتر آن رعایت کنید. به یاد داشته باشید که همیشه پیش از بستن و قفل شدن در ظرفشویی نحوه قرارگیری و تعداد ظرف‌های موجود در ظرفشویی را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که بیش از اندازه ظرفشویی خود را پر نکرده‌اید.

ایسنا